keskiviikko 6. elokuuta 2014

14: Kuulumisia

Arki lähenee hurjaa vauhtia mutta arvatkaa mitä! Minua ei haittaa sitten yhtään! Voisin uskoa, että voivottelen tätä toteamusta jo viikko eteenpäin, kun istun harmistuneena koulun penkillä teeskennellen kuuntelemista mutta juuri nyt en malta odottaa koulun alkamista. Koulu tuo mukanaan niin paljon kaikkea mielenkiintoista ja ennen kaikkea tekemistä. Leirini jälkeen olen homehtunut kotona ja viime päivinä olen vasta onnistunut keksimään edes jonkunmoista tekemistä. Ensi helmikuussa minua odottavat tanssiaisten hurmat, wanhojen tanssit. Mekkoja olenkin tällä viikolla ollut sovittelemassa ja pakko sanoa, etten malta odottaa!

Tänään päivä kului tallilla ensimmäistä kertaa kahteen ja puoleen viikkoon. Fiilis mennessä tallille oli oikeastaan aika matala, oli todella kuuma ja jouduin raahaamaan itseni kokoista muovipussillista ratsastustavaroita mukanani. Päästessäni talliin astelin kuitenkin moikkaamaan Cabua ja Rasmusta ja fiilistasoni nousi kattoon, kun ensin Cabu, ja sitten Rasmus tervehtivät minua onnellisina :) Astellessani alatallin nurkkaan, jossa Musse asustelee nykyään, myös muut hevoset hörisivät ja taisi siinä ikuisen heppatytön hymy nousta korviin asti! Loppupäivä sujuikin sitten aikamoisella tahdilla, kun opettelin arjen tallirutiinit uusiksi leirihömpöttelyjen jälkeen. Puhdistin molempien ruunapoikien kupot ja vein ne syömään harjailujen ja tunnille laittojen ohessa. Molemmista hepoista näki, että kyllä ne olivat mua kaivanneet! Ja niin mäkin olin niitä. Cabukin kaikessa suomalaisessa juroudessaan lämpeni mulle pitkin päivää ja lopulta oltiinkin ihan bestiksiä ja se melkein nukahti sylkkyyni, oi sitä onnea <3

Päivän aikana otettiin myös suloisia kuvia Cabun kanssa, kiitos kuvista Sofia!

Miten on mahdollista, että meistä yhtäkkiä saikin näin hyviä kuvia!?



Tai sitten ei...
Kahdesta viimeisestä kuvasta tarkin varmasti spottaa minua juuri kuvien oton aikana vainonneen ampiaisen! Miten niitä onkaan nyt niin paljon, tuntuu, että amppareita tursuaa joka kolosta...

Perjantaina alkavat mun kausitunnit, enkä malta odottaa ratsastusta uusien eväideni kanssa, mitä sain leiriltä! Saa nähdä kenellä menen mutta avoimin sylein otan vastaan kenet tahansa, olenhan ratsastamassa kehittyäkseni ja opettajani varmasti tietää kenen kanssa se onnistuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti