sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

06: Leirikesä & Helsingin villieläimet

Tänään olin perheeni, kahden pikkuveljen ja äidin, kanssa Korkeasaaren eläintarhassa. Sää oli mahtava juuri ulkonaoloa varten, tosin saaressa tuuli erittäin paljon! Pääsimme lähtemään juuri, kun ilma rupesi kylmenemään ja päivä oli todella kiva. Otin kamerani mukaan Korkeasaareen, kuten se kulkee mukanani kesäisin lähes kaikkialla muutenkin. Luvassa on siis paljon kuvia - olen todella tyytyväinen suurimman osan laatuun ja yleisesti siihen, miten sain niitä sommiteltua. Eläimet olivat keskipäivän auringossa aika rauhallisia mutta tämä ei haitannut!

Korkeasaaressa oli hiekanveiston SM-kilpailut - mahtavia töitä!
Päivän lempikuva, upea fasaaninaaras
Kaksin aina kaunihimpi.
Päivän asu ja lempihame
Korkeasaaresta päästyä oli aika suunnitella, valitettavasti puhelimen välityksellä, ystävän kanssa ensi viikon leirinohjausta. Leppävaaran ratsastuskoululla pidetään perinteisesti yhdestä kolmeen yleisleiriä ja kuten viime vuonna, menin tänäkin vuonna ohjaajaksi! Uusien ponilasten perehdyttäminen, kiusaaminen ja leikittäminen on mukavaa ja vapaaehtoistyö Leppävaarassa on muutenkin ollut lähellä sydäntäni.

Tuleva leiriviikko sai minut ajattelemaan Imatran Einolan tallia. Viime vuoden oma kesäleirini sijoittui sinne ja oli helposti mahtavin viikko hevosten parissa pitkään aikaan! Ensimmäistä kertaa leiritalli (olen kiertänyt pitkin Suomea kesäisin eri tallien leireillä) sai minut palaamaan toisena kesänä uudelleen, enkä ihmettele sitä.
Viime kesänä olin Einolan estepainotteisella leirillä ja tänä vuonna olen menossa valmennusleirille. Alunperin minua jännitti vaativamman tason leirille meneminen mutta en kadu päätöstäni. Leirille on tulossa paljon hyviä ystäviä ja harrastaminen on minulle kuitenkin itseni haastamista eikä muiden vakuuttamista - toisinsanoen harrastan itselleni. Sovin valmennusleirin kriteereihin, joten voin hyvällä omatunnolla mennä sinne!

Tässä teille fiilistelykuvia viime vuoden esteleiriltä Einolasta!

Hups, huopa valuu!
Nämä toppaliivikuvat ovat kys. leirin muistikselta, eli lokakuulta :) Ei ollut tosiaan kesällä niin kylmä!

<3

2 kommenttia:

  1. Wow, tosi mageita kuvia tuolta Korkeasaaresta!! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Rondy oon niihin itsekin tosi tyytyväinen :D !

      Poista